חברה צרכנית
חברה צרכנית: ניתן להגדיר "חברה צרכנית" עפ"י שני מאפיינים: 1. האחד, רוב הייצור מיועד לצרכנות כלומר, אם בעבר היו מיצרים לפי הצורך, היום מיצרים מוצרים לא מתוך צורך אלא מתוך הרצון למכור מוצרים גם אם אין בהם צורך ממשי. 2. השני, הצרכנות ממלאת תפקיד מרכזי בהבניית הזהות האישית. כלומר, בימינו אנשים מגדירים את זהותם על פי המוצרים שיש להם לדוגמא: אני מרגיש יותר "שווה" בגלל שיש לי אייפון חדש לעומת אדם שיש לו אייפון מגרסה ישנה יותר או אני טוב יותר כי אני לבוש רק בבגדי מעצבים ומותגים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה